יום רביעי, 1 ביוני 2011

להפסיק את כאבי המחזור החודשי




מחזור האישה הוא הבסיס להמשכיות להריון וללידה.
מחזוריות זו מאפשרת בכל חודש מחדש את ניקוי הגוף וההתחדשות הפנימית.
בקרב נשים רבות תהליך מופלא זה מלווה בכאבים עזים- כאבי מחזור.
הכאבים הנפוצים הם באזור הבטן או הגב, כאבי ראש, ולעתים גם בחילות. הכאבים מגיעים לפני המחזור ולעתים אף כל זמן הדימום, לעתים הכאב כה עז עד שהוא פוגע בחיי היום יום.


מה גורם לכאבי מחזור ?

לפי הרפואה הסינית הכאב המלווה את המחזור החודשי אינו חלק מהתהליך התקין אלא הפרעה בזרימה הטבעית באזור פלג הגוף התחתון.
בזמן הדימום החודשי משיר הגוף את שכבת הדם של הרחם על מנת להכין אותו למחזור הבא (המחזור התקין נמשך 24-35 ימים וכולל את הווסת והביוץ).
ניקוי הגוף והשרת שכבת הדם דורשת תנועה חלקה וזורמת. כאשר התנועה לא זורמת נוצרת תקיעות וזו יוצרת את הכאב. סימנים כמו מיקום וסוג הכאב, משך הזמן שלו, קיומם של גושים בדימום וכמות הדימום, מעידים על סוג חוסר האיזון ועל הדרך לפתור אותו.



לאורך החיים שלנו - מתח, תזונה לא מתאימה, חוסר תנועה וחוסר פעילות, השפעה משמעותית על המחזור והכאב. הכוונה ושינויים קלים באורח החיים עושים שינוי גדול.


איך תוכלי להרגיש יותר טוב?
דבר ראשון חשוב שתדעי שאת יכולה להרגיש הרבה יותר טוב. מגיע לך להרגיש יותר טוב כמו כל אישה.
מחזור תקין אינו צריך להיות כזה סבל!
בעזרת מחטי הדיקור וצמחי המרפא ניתן לעזור לגוף להתנקות ולהתחדש , לשפר את יכולת הגוף ליצור שכבת דם חדשה ברחם ולאפשר תנועה חופשית באזור, כך שהווסת לא תלווה בכאבים. כאבים.


דרכים נוספות לעזור לכאב.
1. בזמן הכאב עסי את הבטן התחתונה בתנועות סיבוביות, בעזרת מעט עראק (משקה אלכוהולי מצמח האניס), את העיסוי יש לעשות עם כיוון השעון.
2. טיבלי פיסת בד בשמן קיק קר (ניתן למצא בכל בית מרקחת), הניחי אותה על בטנך ועטפי בניילון נצמד, הניחי על הניילון בקבוק מים חמים. יש להישאר עם תחבושת שמן הקיק למשך שעה כשלוש פעמים בשבוע במשך כשלושה חודשים. (אין להשתמש בשמן הקיק כאשר הדימום הוא כבד).
פתרונות אלו יקלו על הכאבים שלך,

קיראי עוד על איך להפסיק לסבול מכאבי מחזור

צפריר נחמני Dip Ac
קליניקה לרפואה סינית לנשים וילדים

2 תגובות:

  1. תודה רבה על כל הטיפים הנפלאים! אני בהחלט הולכת לנסות כמה מהם :) מקווה שהם יעזרו ולאט לאט אוכל להפחית בכמות משככי הכאבים !

    השבמחק
  2. בכיף
    אני מקוה שבזמן הקרוב אעלה לרשת כמה סירטונים שיסבירו את טיפים בצורה יותר ברורה.

    השבמחק